I INEXTIA er der fuldt integreret lagerstyringsmuligheder.

Detaljegraden for reservedele sættes efter virksomhedens interne behov, og kan bl.a. specificeres i tekniske detaljer, leverandørinfo, hovedlager/fjernlager, reol og hylde.

Reservedele kan tilknyttes på komponent, job og jobhistorik niveau.

Tilknyttes reservedele til selve komponenten, får du en detaljeret stykliste for den givne komponent. Det skaber overblik, når du for eksempel skal bestille reservedele til enkelte komponenter.

Tilknytter du reservedele på jobniveau, kan du let få et overblik over forventet forbrug. Disse data kan du bruge til budgettering og daglig planlægning, da du ved hvilke reservedele der er nødvendige for at du kan udføre opgaven. Reservedele kan tilknyttes et job via din browser og INEXTIA appen.

Når et job afsluttes, overføres reservedelsforbruget til jobhistorikken, hvilket giver dig et præcist forbrug til videre opfølgninger. Når en reservedel tilknyttes jobhistorikken, bliver det forbrugte antal automatisk trukket fra reservedelslageret.

Nøglefunktioner:

  • Opdatér reservedele med tekniske detaljer, kostpris og leverandørinfo
  • Tilknyt reservedele på komponent og job
  • Registrér forbrug af reservedele
  • Strukturér dit lager efter lokation, reol, hylde osv.

Fordele:

  • Hold styr på forbruget af reservedele
  • Lette rutiner omkring brugen af reservedele
  • Opnå en fornuftig lagerbeholdning
Kontakt mig og hør hvordan lagerstyringsmodulet kan optimere vedligehold i din virksomhed.

Louise Feld Petersen

INEXTIA

Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 9634 7000
inextia@logimatic.dk