Opsæt din lagerstruktur direkte i INEXTIA, hvor der er fuldt integreret lagerstyringsmuligheder. Detaljegraden for din lagerstruktur og reservedele sættes efter virksomhedens interne behov og kan bl.a. specificeres i tekniske detaljer, leverandørinfo, hovedlager og fjernlager, reol og hylde med lagerstyring.
Tilknyt reservedele på komponent-, job- og jobhistorikniveau
Tilknyttes reservedele til selve komponenten, får du en detaljeret stykliste for den givne komponent. Det skaber overblik, når du for eksempel skal bestille reservedele til enkelte komponenter.
Tilknytter du reservedele på jobniveau, kan du let få et overblik over forventet forbrug. Disse data kan du bruge til budgettering og daglig planlægning, da du ved hvilke reservedele der er nødvendige for at du kan udføre opgaven. Reservedele kan tilknyttes et job via din browser og INEXTIA appen.
Når et job afsluttes, overføres reservedelsforbruget til jobhistorikken, hvilket giver dig et præcist forbrug til videre opfølgninger. Når en reservedel tilknyttes jobhistorikken, bliver det brugte antal automatisk trukket fra reservedelslageret.
Vil du lære mere om lagerstyring og Lager App?
Nøglefunktioner
- Opdatér reservedele med tekniske detaljer, kostpris og leverandørinfo
- Tilknyt reservedele på komponent og job
- Registrér forbrug af reservedele
- Opsæt din lagerstruktur efter lokation, reol, hylde osv.
Fordele
- Hold styr på forbruget af reservedele
- Opnå en fornuftig lagerbeholdning
- Se vedligeholds budgetter og forbrug på f.eks. reservedele