INEXTIAs jobliste er en af de mest centrale skærme i systemet.

Når du logger ind, er dette skærmen, der viser hvilke opgaver, du skal udføre. Joblisten giver det bedst mulige grundlag for at planlægge din arbejdsdag.

INEXTIA jobliste

Fra selve joblisten har du let adgang til vigtige informationer. Ved et enkelt klik kan du vælge mellem de forskellige job. Her vil du hurtigt kunne se dato for udførelse, jobbeskrivelse, jobhistorik, ressourcer, estimeret reservedelsforbrug, dokumenter/billeder osv. som er tilknyttet det givne job.

Opdel dine jobs i flere joblister

Joblisten kan opsættes på brugerniveau, så du kun ser relevante jobs og opgaver for at mindske ”støjniveauet” og øge brugervenligheden. For at lette overblikket kan du oprette lister på baggrund af f.eks. arbejdsteams, lokation, komponent og brugere. Disse specifikke lister vises også i INEXTIA appen, og kan tildeles flere brugere.

Joblisten er både tilgængelig via din browser og INEXTIA appen.

Nøglefunktioner:

  • Aktivér og afslut jobs direkte fra joblisten
  • Opdel din jobliste med forskellige filtre
  • Se joblisten i tre forskellige visninger
  • Udsæt jobs direkte fra din jobliste
  • Udskriv jobs som jobkort
  • Gem dine filtreringer som forskellige joblister

Fordele:

  • Skab overblik over jobs
  • Find let vigtige detaljer omkring planlagte jobs
  • Planlæg din arbejdsdag ud fra joblisten

Download webinar omkring Joblisten.

INEXTIAs jobliste har tre forskellige visninger

Kontakt mig og hør hvordan en simpel og tilgængelig jobliste kan optimere vedligehold i din virksomhed.

Louise Feld Petersen

INEXTIA

Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 9634 7000
inextia@logimatic.dk