Med formularmodulet kan du indsende information og rapporter på en velkendt og konsistent måde.

Du kan selv designe hvilke felter der skal udfyldes, eftersom datafelterne i formularerne refererer til INEXTIA, hvilket betyder, at nogle felter udfyldes automatisk og efterfølgende gemmes i INEXTIA.

INEXTIA formular og tjekliste

Formularer kan med fordel anvendes i forbindelse med vedligeholdelsesjobs og kan gøres obligatoriske, hvis der er behov for specifikke informationer eller kontrol af en arbejdsproces. Det er også muligt at gemme en tjekliste i form af en formular på et specifikt job eller sikkerhedsprocedure.

Indhent let informationer med formularer og tjeklister

Du kan rapportere uheld, arbejdstilladelser eller månedlige oversigter i formularen. Derudover kan du opsætte godkendelsesprocedurer og få opgaver vist korrekt i aktivitetsplanlægningen. Det gør proceduren for afrapportering og planlægning af sikkerhedsaktiviteter lettere og mere effektiv.

Formularer og tjeklister kan både udfyldes via din browser og INEXTIA appen.

Nøglefunktioner:

  • Design og opret forskellige tjeklister
  • Benyt elementer som dropdown, afkrydsning og radiobuttons
  • Tilknyt formular til jobs og udfyld dem på farten via appen

Fordele:

  • Let adgang til data, hvilket sparer dig tid og ressourcer
  • Eliminering af store e-mail vedhæftninger og papirkopier
  • Opnå dataindsamling til analyse brug
  • Indhent data på en velkendt og konsistent måde

I denne demo video vil du få en detaljeret gennemgang af Formular modulet. Se bl.a. hvordan formularer og tjeklister oprettes i den integrerede designer.

Download demo

I dette webinar vil du få inspiration til nye måder at anvende formularer og tjeklister til indhentning af data i din vedligeholdsafdeling.

Download webinar

Kontakt mig og hør hvordan formularmodulet kan optimere vedligehold i din virksomhed.

Louise Feld Petersen

INEXTIA

Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 9634 7000
inextia@logimatic.dk