INEXTIA’s Logbog er ideel til at registrere hændelser og kan være en stor hjælp, hvis din arbejdsplads kører med vagtskifte. Hændelser kan være observationer, forstyrrelser eller fejl, der er sket i driften, som skal registreres. Logbogen skaber en uundværlig vidensdeling mellem medarbejdere og på tværs af afdelinger
Logbogen giver dig mulighed for let at oprette og uddelegere et job på baggrund af en hændelse. Jobbet vil automatisk hente informationer som komponent, jobnavn og jobtekst fra hændelsen.
Design din egen skabelon til at indhente informationer
Logbogsmodulet er bygget op omkring INEXTIA’s dynamiske brugsmønster. Det betyder, at du selv kan oprette, navngive og designe felter til indhentning af informationer ved en hændelse. Det er med til at sikre, at uanset hvilken type af hændelse du arbejder med, kan du selv bestemme, hvilke informationer der er vigtige for din virksomhed.
Opret og gem hændelsessøgninger for at skabe overblik i din logbog
Det kan være svært at skabe et fuldt overblik ud fra en lang liste af hændelser. Derfor kan du i logbogen oprette og gemme forskellige filtre, så du nemt kan skifte mellem f.eks. generelle informationer, fejlmeldinger og hvad de er sket på de sidste vagter.
Nøglefunktioner
- Opret og uddelegér jobs på baggrund af en hændelse
- Design din egen skabelon for indhentning af informationer
- Opret forskellige søgefiltre til et hurtigt overblik
Fordele
- Skab et digitalt overblik over hændelser
- Del vigtige hændelser på tværs af afdelinger
- Opret hændelser digitalt via dit vedligeholdelsessystem