INEXTIA appen giver dig mulighed for at styre vedligeholdsjob og formularer når du er på farten.

INEXTIA app og formular vises på mobil og tablet

Du kan oprette, aktivere og afslutte job fra din INEXTIA app. Hvert job indeholder en kort jobbeskrivelse, historik, og detaljer om de relaterede komponenter.

Du har mulighed for at finde og læse dokumenter, registrere tid og reservedelsforbrug samt registrere tælleraflæsninger. Ligeledes vedhæfte fotos som dokumentation og bruge QR-koder og stregkodescanning i forbindelse med komponenter og reservedele.

Hvis du har tilkøbt formularmodulet, kan du desuden oprette, udfylde og indsende formularer uden at vedhæfte dokumentation. Du kan designe det ønskede layout i INEXTIA fra bunden eller anvende en af de forskellige formularskabeloner. Udfyld formularen og send den til INEXTIA, når den er godkendt eller klar til at blive godkendt. Du kan også oprette tjeklister fra din telefon eller tablet.

INEXTIA appen giver dig let adgang til de job og formularer, som du skal bruge uanset hvor du befinder dig.

INEXTIA appen kan bruges offline og kan synkronisere med INEXTIA, når din telefon eller tablet har internetforbindelse.

Du får:

  • Overblik over nuværende og afsluttede job samt formularer
  • Adgang til tidligere afslåede formularer
  • Hurtig og fleksibel styring af vedligehold
  • Øget produktivitet og effektivitet
  • Eliminering af papir
  • Simpelt vedligehold

Overvejer du at digitalisere vedligehold og vil du høre mere om INEXTIA appen, så kontakt mig.

Louise Feld Petersen

Inextia

Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 9634 7000
inextia@logimatic.dk