Logbog

Registrér hændelser i din digitale logbog
Logbogen giver dig mulighed for at oprette og uddelegere job på baggrund af en hændelse.
Skærmbillede af INEXTIA logbog modul

INEXTIA’s Logbog er ideel til at registrere hændelser og kan være en stor hjælp, hvis din arbejdsplads kører med vagtskifte. Hændelser kan være observationer, forstyrrelser eller fejl, der er sket i driften, som skal registreres. Logbogen skaber en uundværlig vidensdeling mellem medarbejdere og på tværs af afdelinger

Skærmbillede af INEXTIA logbog modul

Logbogen giver dig mulighed for let at oprette og uddelegere et job på baggrund af en hændelse. Jobbet vil automatisk hente informationer som komponent, jobnavn og jobtekst fra hændelsen.

Design din egen skabelon til at indhente informationer

Logbogsmodulet er bygget op omkring INEXTIA’s dynamiske brugsmønster. Det betyder, at du selv kan oprette, navngive og designe felter til indhentning af informationer ved en hændelse. Det er med til at sikre, at uanset hvilken type af hændelse du arbejder med, kan du selv bestemme, hvilke informationer der er vigtige for din virksomhed.

Opret og gem hændelsessøgninger for at skabe overblik i din logbog

Det kan være svært at skabe et fuldt overblik ud fra en lang liste af hændelser. Derfor kan du i logbogen oprette og gemme forskellige filtre, så du nemt kan skifte mellem f.eks. generelle informationer, fejlmeldinger og hvad de er sket på de sidste vagter.

Nøglefunktioner

Fordele

Analytics

Certifikater

Dashboard

Dokumentstyring

Formular

Indkøb

INEXTIA App

Jobanmodning

Jobliste

Jobrelation

Jobsekvens

Kort

Lager App

Lagerstyring

Logbog

Site Management

Stamdata

INEXTIA logo

Få en demo af INEXTIA

Udfyld formularen og hør fra os

Få INEXTIA nyheder