
INEXTIA giver os de bedste forudsætninger for, at driften altid kan tilgå deres jobliste og dermed sikre at der ikke sker forglemmelser.
Bilal Khalil, Maintenance Associate
Det er vigtigt, at de rigtige reservedele er på lager, for at vedligeholdelsesjobs kan udføres til tiden. INEXTIA tilbyder strukturering af dit lager, hvilket gør det nemt at finde netop den reservedel, du har brug for eller eventuelt bestille ny hjem. På den måde kan du sammenkæde maskine, vedligehold og indkøb af reservedele.
Det gør det let for både indkøber og teknikere, der venter på reservedelen, at følge indkøbs- og leveringsprocessen. Du skal blot tilføje de vigtigste maskiner, så hjælper INEXTIA med at strukturere og planlægge et optimalt vedligehold.
Planlagt vedligehold forlænger levetiden på dine maskiner. Det faktum at du har al information, dokumenter og historik i INEXTIA, gør det muligt, at dele og fastholde viden om dit udstyr og maskiner. Du kan hurtigere identificere og proaktivt løse problemer, hvilket i sidste ende sparer dig både tid og penge.
INEXTIA er det ideelle system til at organisere vedligehold af dine maskiner, så du undgår driftsstop og reducerer nedetid i produktionen. Effektiviteten falder, hvis produktionen skal sættes på hold, fordi der skal udføres ikke-planlagt vedligehold.
Løsningen hjælper dig med at nå dine produktionsmål, uanset om du har en enkelt eller flere fabrikker. INEXTIA er et system, der forvandler komplekse processer og planlægning til en simpel jobliste. Tilgængeligheden, det brugervenlige interface og INEXTIA appen gør det nemt for de ansatte at udføre vedligehold.
Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 7214 1214
inextia@rina.org