Logimatic har mange forskellige typer kunder, som ikke falder ind under en bestemt branche. Men i princippet kan alle, der ønsker at optimere deres vedligeholdelsesafdeling, anvende vores vedligeholdelses software.

INEXTIA er det ideelle system til at planlægge vedligeholdelsesjobs og skabe et overblik over såvel arbejdsopgaver som lagerbeholdning.

Typen af virksomhed er underordnet – INEXTIA optimerer vedligehold for alle.

MODTAG EN DEMO

INEXTIA matcher enhver branche da struktur og rutiner kan opbygges efter din virksomheds individuelle behov. Opbyg din struktur efter geografiske lokationer, lokaler, maskinel, bygninger m.m. Denne mulighed sikrer, at du kan skabe det bedst mulige overblik ud fra hvordan din dagligdag ser ud.

Se demoer på vores YouTube kanal

INEXTIAs dynamiske layout sikrer, at du kan skjule områder af systemet for at skabe en simpel brugerflade og dermed slukke for støj der ikke anvendes. Du kan samtidig oprette jobgrupper, procedurer, prioriteter og udsættelsesårsager efter det interne sprog i virksomheden. Dette er med til at skabe genkendelighed for brugeren af system og app.

Læs mere om fordelene ved INEXTIA App

INEXTIA kan opbygges og struktureres til at matche dine rutiner og standarder. De forskellige moduler og funktionalitet sikrer, at du kan indhente vigtigt data til historik i den kvalitet du har behov for.

Et af INEXTIAs mest brugte moduler er formularmodulet. Her har du mulighed for at oprette og designe dine egne formularer og tjeklister. Dette guider brugerne i hvilke data de skal indhente samt hvordan – både via web og app.

Læs mere om formularmodulet

Overvejer du at digitalisere dit vedligehold, så kontakt mig.

Louise Feld Petersen

INEXTIA

Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 9634 7000
inextia@logimatic.dk