
Det letter hverdagen at vi kan planlægge og uddelegere opgaver elektronisk. INEXTIA sparer os for tid, da vores folk altid har et overblik.
Martin Haugaard Jensen, Projektleder
Du kan håndtere al drift og vedligehold såsom inspektioner, fejlrapportering, mangel rapporter, ressource- og vagtplanlægning i samme system.
INEXTIA skaber hurtigt overblik og effektiviserer arbejdsgangen samtidig med, at du gemmer værdifulde historiske data. Det betyder bl.a., at du reducerer afhængighed af den enkelte medarbejder.
Med INEXTIA har du al information, historik og dokumenter samlet, hvilket gør det muligt at dele og fastholde viden om dine anlæg. Derfor kan du hurtigere identificere problemer og reagere hurtigere.
INEXTIA hjælper dig med at nå dine effektiviseringsmål, uanset hvor mange anlæg du har. Dine ansatte nyder godt af en struktureret arbejdsdag og et langt bedre arbejdsmiljø. Komplekse processer og planlægning forvandles til en simpel jobliste.
Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 7214 1214
inextia@rina.org