Facility Management dækker mange forskellige opgaver indenfor eksempelvis vedligehold, service og drift af bygninger. Uanset opgavens karakter, er det vigtigt, at ressourcer anvendes effektivt, så brugerne opnår en bedre service og omkostningerne kontrolleres.

INEXTIA hjælper med at effektivisere, digitalisere og systematisere opgavehåndtering. Du får skabt overblik over opgaver og sikrer, at dine ressourcer udnyttes optimalt.

Løsningen er webbaseret, hvilket optimerer arbejdsprocesserne yderligere, da Facility Managers ikke behøver hverken computer eller internetadgang for at udføre og dokumentere opgaver.

Se mere om INEXTIA appen

Du kan planlægge frem i tiden og indtaste tidsinterval for gentagne opgaver. Samtidig kan du dokumentere tidsforbrug for hver bygning samt håndtere ressource- og vagtplanlægning i systemet.

INEXTIA gør det desuden let at dokumentere dine eftersyn og al historik på eksempelvis udstyr, maskiner mm.

Optimér bygningsvedligehold med INEXTIA vedligeholdelsessystem

MODTAG EN DEMO
Overvejer du at digitalisere dit vedligehold, så kontakt mig.

Louise Feld Petersen

INEXTIA

Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 9634 7000
inextia@logimatic.dk